Chicago!

Igår var jag till Chicago och for på en riktigt bra, guidad rundtur:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sears tower!
 
 
 
Denna bild är tillägnad Oskar.
 
 
 

-----------
Idag har vi varit till min ENORMA skola på 1600 elever. Jag valde kurser och det blev:
Engelska (skolan ville jag skulle ta det)
American History (ville dom också att jag skulle ta)
Franska
Matte (ehe, jag hoppar dock av om det blir för mycke arbete, har det bara för att jag inte skall fördummas)
Fotografering
Band
Kör
Nåt med mat

Tror det var allt..
OCH! Jag blev senior (alltså de äldsta i skolan) vilket jag ville, det var lite fråganenom eventuellt, men nu är det ordnat! :)
Jo, skolkartan..

Jag är inte en person som kan skriva JJJJJJJJAg är såå JÄTTEOTROLIGT EXCITED över dethär! Fatta VA SKOOJJ! Det kan jag inte. men jag är det. Min blogg är inte dendär typsika utbytesbloggen jag skulle vilja läsaa.




Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Du ser glad ut (pappa)
Instämmer (mamma)
Fortsätt med din traditionella blogg...he, he (pappa)
och ha det så kul! (mamma)

Svar: Haha, gulli nie! Puss!
Karolina

2013-08-21 @ 22:07:41
Postat av: Sophia

Åh, vad intressant det måste vara att se hurdana lektioner de har i Amirika!

Vilka åldrar omfattar egentligen den där skolan? :)

Svar: Jo! :D De e typ 15-18. Det skulle alltså för oss vara från såna som börjar åttan tillåmed såna som börjar tvåan :)
Karolina

2013-08-23 @ 14:42:24
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Emme

Allt låter så häftit å amerikanskt å jaag å vill va me! :D Speciellt band och kör... ;)

Svar: Hihi, jaa de e nog de å! Men du kommer nog uppleva det du å ;)
Karolina

2013-08-24 @ 10:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0