Stuck in her daydream.

Idag for mina kusiner. Sorligt men sant. Men det känns okej att påsken är över, även fast jag alltid känner lite sorg i mitt hjärta när jag kollar på alla påskprydnader jag börjar tycka synd om. Det är som med pepparkaksformarna som ingen vill använda. Nåja, I-landsproblemtjej hejsan. Dessutom hade jag jobbigt-ingenlustattgöranågot-illatillmods-gömmamigunderensten-humör. Men inge mera, bra är det.
  Men jag har tagigt hyggliga påskbilder. Tänkt att jag har så trevlig släkt som jag får ha äran att tillhöra! <3
Så, i onsdags (vimmelonsdag heter det egentligen när det är påskvecka) övernattade hon och jag i vardagsrummet, yolo lixom! (haha lol)
Min påskgräs var aldrig riktigt kraftfullt. Men helt okej kreativ kreation iallafall
 
Naating ti ita. Rostbiff och jordärtkocksgratäng.
Påsktårta a'la 1965'. Farligt god.
 
Jag & Sophia var matchiga i våra gula klänningar på långfredan. Vi for på en jättebra gudstjänst på EC 2013!
Great evening!
 
Eey!
Uuh. Snyggajao.
Vi var till villan på påskafton och eldade en stor påskbrasa som inte ville brinna mycket. Fastän jag och Sophia hade gjort en fin sång till den med Dannys amazing-sång som inspiration:
I'm feeling hot, I'm feeling awesome
Let me explain
but this is the reson (peka på påskbrasa)
I can't breathe
It's amazing
amazing
a-a-a-amazing.
It's like a force (minns inte vad vi egentligen hade)
warming my skin
and it's getting warmer from vedin.
It's burning like fire
It's coming alive
Tonight it'll be lighting up the sky
We had food. Å de va iskallt. Belive me.
Jag & far var gla-a'
Ye!
Dehär äggen målade jag.
Och Agnes fina ägg åt jag.
Efterlängtad påskfrukost!
Fy, vad jag har haft roligt med Sophia! Vi har varit riktigt tjejjiga och fnittriga! Men ja, jag trivs bra i hennes sällskap. Som en syster sådära. Pinsamtjej96, men så är det!
 

Kommentarer
Postat av: Pinsamtjej94

Jag tycker om dig Pikkulina! <3 Och ditt sällskap också. :D Snygga bilder, förresten. ;)

Svar: Ah :D <3 Thanks :)
Karolina Wallin

2013-04-02 @ 06:09:38
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Mirjam

aikgffgdmznöowief wohoo va du å sophia e snygga alltså!!

Svar: Äääh :D Tackar och Doo mee!
Karolina Wallin

2013-04-06 @ 13:02:33
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0