Jag

Jag skulle inte klara mig bra om det inte fanns sista minuten. Jag gör saker väldigt sent ute alltså
Jag tycker det känns skönt att jag inte vet vad jag vill jobba som
Jag kan ibland störa mig jättelätt på männsikor, vilket resulterar att jag blir ännu mer störd på mig själv
Jag tror jag dömer människor för fort ibland
Jag undrar ibland hur i hela världen jag kommer att ''bli någon'' och ibland är jag säker på mig själv
Jag önskar jag vore en sån som läste mycket böcker
Jag gillar glass
Jag vill inte vara i mitt rum när det är stökigt
Jag kan känna behov att provocera, (fast det är inte så synligt/förutom hemma)
Jag är har lite facebook-bekräftande-behov. Fast det vill jag inte att jag har.
Jag kan tycka att jag måste ha fulare kläder på mig om jag har smutsigt hår.
Jag vågar inte uttala vissas smeknamn.
 
Liten Lina på 7:an!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0