Be the CHANGE

Idag vill jag leva det jag vill se. Jag vill leva förändringen jag vill se.

Idag var jag på bästa gudstjänsten på länge, det är så härligt när man far hem med varm-i-hjärtat-känslan och känner gemenskap med andra. Nu nu, vill jag ta vara på all min inspiration och vilja. Jag vill göra mer för min älskade församling Fila. Dess människor har sådant potential! <3
 
Nu kommer de efterlängtade höstlovsbilderna:

Fina barnen Wallin :)


Mamma och pappa var glada :)


Le Masterchef Sophia hade lagat awesome mat!


Somsagt..


Vi var på ett av de bästa caféerna jag varit på, minns dock inte namnet


Men bra och hyfsat billigt utbud.

 
 

Sophia & Mamma


Och såhär såg Mariehamn ut!

Haha, det var roligt och intressant att köra hem med Sophia!
 
 




 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Oh, ja hadd missa å si heje inlägge jag! Va snygg matin ja hadd laga såg ut på bild! :D xD Bagarstugan hette caféet btw. ;) Å ni e faktiskt fina barn!

2013-01-10 @ 12:39:03
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0