Sen sist. Sweet 16. Moln. Birdy. Inspiration. Frukost. Mänskor

Jag tänkte laga ett bildigt inlägg, och låta bilderna tala för sig själva, fast om jag känner mig rätt kommer jag säkert lägga till en beskrivning.

Fina mänskor kalasade på Runebergsbakelser.

Emme va glad!

Allmänt härlig bild.

Jag och Sophia var snygga!

My brothers turned 18.

Gott!



Moi (På franska jag, inte nå finskthej)




Klimpsoppa.




Mon chambre.





Los kidnappos of tha Sweet Julia!

Sportlovet kom, jag blev SjukSjuk i 5 dagar. Men fina guldglimtar fanns! Som t.ex:



Hairdoughnut.








Parradag med FinFina Pappa!



..Which ended here!

Blev Sweet Sixteen den 5 mars!

Fick bl.a:













Fick lyxigt besök.

Emme bjöd extraordinärt.



<3

FilaFriday



Karaoke with Sophia!



Det läskiga blochiga röda är Jell-O ! <3









Jaa, som ni ser verkar mitt liv bestå av mycket mat! Nämenjo, men jag tycker om att laga, baka och äta!
Men som ni ser är det mycket fina förgyllande mänskor som är obeskrivbart bra! <3













Kommentarer
Postat av: Emme

Ååh, va najs! Å man så ju... hehh... glad ut joo! :P

2012-03-25 @ 16:50:19
Postat av: Karolina

Hihi! JoKlaart! ;D

2012-03-25 @ 20:56:29
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/
Postat av: Ida

Härligt! :)

2012-03-28 @ 20:30:24
Postat av: Irene

Tack :D Annars riktigt fina bilder du tagi :D

2012-03-31 @ 22:12:17
URL: http://ine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0