I was there when happen.

Nu ligger jag efter med bilder sen sist, men nu tänker jag ta från midsommaren och dagens!

Midsommar 2012

Jag letade fram en klänning.

Där fanns människor.

Mat








..Och det var en jättefin och lyckad kväll!



Och över till dagens, idag har jag faktiskt levt upp till mitt bloggnamn KarolinaDansarIRegn, det kom världens finaste regnväder, så jag dansade ut i kläderna vilket jag fick dokumenterat och efter en stund kom Oskar också ut och vi tjoade och hoppade som barn omkring i regnet!







Blev dock inte så graciöst som jag tänkt mej, men fint i allafall!



Kommentarer
Postat av: nicolina

Feelis-tjejjen nummer 1! <3

2012-07-14 @ 21:16:53
URL: http://nicolinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0