Lördagen.

I fredags blev mina fina bröder 18 år, Grattis grattis (fast de läser nog inte min blogg) Och Oskar undrar varför jag skriver grattis åt dem här, han frågar en massa vad jag brukar göra på datorn så nu fråga han vad jag skrev. Och nu försökte han radera dehär. Och nu säger han att jag får en anka i födelsedagspresent om jag inte tar bort detta. Sweet. På tal om min födelsedag, jag blir SweetSixteen den 5:e mars. Hälften till 32, men då är kanske min trettiårskris över höhö. Tala om att ta ut saker i förväg.
Min Fina Fia kusin är här, fast hon sover väl just nu. Idag har jag varit på morgonpromenix, varit på orkesterövning, ätit pizza och spelat alltför många fanfarer. Och ändå fick jag aldrig till den helt. Dessutom har farmor och farfar varit på besök, och ikväll kollade Mamma, Sophia och jag ''Underbara älskade''. Helt fin film.
Jag skall ha en finsk utbyteselev hit i allafall, det har varit många om och men, men nu blev det så i allfal. Men hon var riktigt trevlig, men jag tycker synd om henne då jag kommer sitta i ett annat rum och läsa på prov, men det blir nog bra. Hon var somsagt trevlig.
Har ansökt till sommarjobb idag. Jag kanske får ett i sommar hur som helst. Kanske. Skall söka till Åland också, vilket låter nästan mest lockande. Men jag ska väl vara glad om jag får något.
I morgon är det söndag, en dag då man tänker man skall fixa alla skolarbeten, prov, trumpetläxor, städning osv. Vilket inte brukar lyckas. I morgon skall jag nu på ledarsamling, så något lär jag väl åstadkomma.
Dethär inlägget känns som om det låter monotont. Nu vill Oskar visa en hund Jakob vill ha. En bigel. Söt.

-Efter detta dog datorn, utan förvarning. Jag blev sur. Nu klockan 21:15 på söndagen hittade jag inlägget. Puh!-


Jag blir sötare med ansiktsmask! Nu började jag längta efter att gå och blanda ihop en sån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0