Vad hände med november?


Jag läste flitigt på prov.
 

Då tenderar jag ofta att ta sådana hära bilder.


Här beundrade jag mitt coola-jag-råkade-hugga-mig-med-tumnageln-jag-är-häftig-gangster-ÄRR.


Här var det prov-pluggar-outfit
 

Jag sov i min mormors gamla dynvar, och initialerna avslöjar det är från före hon gifte sig, alltså 1956.


Pappas farsdagstårta


Pappa var söt.


Mina novemberkaktusar var glada månaden till ära.
 

Reunion med gamla vänner.
 

Jag och Sophia var jaa. Glada? Svårt lästa miner.
 

Les fina stunder.
 
Utdrag från November.
 
Annars, jag har varit jobbigt irriterad den senaste månaden. På allt och alla. Donno why. Gotta change.

Love, Karolina
 
 
 
 




Kommentarer
Postat av: Mirjam

Åh, du e så mysig å snygg Karolina! <3

2012-12-17 @ 20:16:22
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0