Sol genom persiennerna.

Jag vet inte vad jag ska konstatera idag. Det brukar jag annars fråga mänskor. Men jag kan lägga ut lite bilder och förklaring kanske följer.

FinFlickorna (Sara da' Underbara saknas)

Mitt paradbröd!

Ni får just ta och stå ut med alla matbilder!

Kanske knasigt att JAG lägger up en sånhär bild.

Älskade 50-tal!

For till ett vårigt Åland över påsk. Ytterst
trevlit!





Sophia har ett av världens vackraste rum!



Sweet!



Åh, minnen!



Vi eldade påskbrasa!

..åt

och åkte traktorlass!

Fantstiskt Fint!



Påskfrukost!

Målade ägg!

..Och åt!

Idag bakade jag farliga, men helt ok:iga cupcackes, och var på planerings''träff'' (haha) Flippat och bra!

Har börjat läsa gamla, fina och berörande brev från 50-talet!


With Love, Karolina


Kommentarer
Postat av: Emme

Alltså Karolina, dina blider je så fiin! Man vill bara hopp in i dom elo na :D Å ja gillar 50-tals-Karolina ;)

2012-04-11 @ 17:04:34
Postat av: Karolina

Nämen tackar tackar! :)

Då jag tänker på 50-tal tänker jag ofta på dig! Åh, du e så häärli!

2012-04-11 @ 20:42:31
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0