I strålkastarljuset.

Jag är aktiv nu härhejsan!

Denna skolvecka är bara 4 dagar, men mycketmycket fullsmockat tillochmed torsdag, men då har jag faktiskt inget att göra, förutom att packa, för jag skall till andra breddgrader! ..Nämligen Åland över påsken höhö. Men det verkar inte vara nån snö där just nu så det blir riktigt trevligt! Jämtemot detta ställe! Snö, kallt och blåst igen. Och jag som nog trodde våren skulle stanna. Men bara 2 dagar med sol så är denna snö bort!
Nog med finlandssvenskt kallprat nu!
Jag har hittat inspiration igen känns det som. Jag lagar mer mat och bakar. Och ikväll plockade jag fram gitarren och spelade. Imorgon skall jag göra en riktigt god och ordentlig frukost och inte försova mig 40 minuter osm jag gjorde i morse!
Mitt kanske ointressant liv (som jag faktiskt tycker är Intressant) känns spännande även fast inget speciellt direkt händer. Men jag har mina vänner som jag umgåtts med mera på senaste tiden, ungdomsarebetet i Fila känns väldigt spännande och jag, går snart ut nian från min underbara klass och har ett sommarlov framför mig! Åh! Då vill jag vara forever young! Sweet sixteen är inte helt fel nej!
Och jo! Att lita mer på Jesus är något som verkligen är ja, typ Allt. Jag har insett att bara släppa taget och låta han göra sitt verk är något väldigt befriande. Jag känner mig int alls lika stressad över denhär veckan nu.

Peace out!

Helt ganska otydlig bild, men dendär rosa kavaj/jackan! J'A-D-O-R-E ! <3


Kommentarer
Postat av: Elina

Ooh va ja blir glad då ja läser din blogg! <3

2012-04-03 @ 12:30:45
URL: http://vattnetdroppar.blogg.se/
Postat av: nicolina

Iih du e så bra Karolina! <3

2012-04-03 @ 21:02:38
URL: http://nicolinaa.blogspot.com
Postat av: Irene

Tack fö tipse:D Vet du va ja minns från simskolan. Då minns ja att du allti bruka säg hede o att man sku hopp på ett ben me huvude på sne :D Hihi:D Men fö mig funkar int de nu...



Ja kommer säkert ha vattne i öra i flera veckor el nå. Man kan typ ha de :/ o ja e halft döv på hede ena öra nu fö he känns som om ja har lock för öra :/



Men värr saker finns ju :D

2012-04-04 @ 16:15:37
URL: http://ine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0