And then

Yahapp, nu var det höstlov! Jag vet nog int vad jag ska göra riktigt, eller jo, idag skall jag och mamma på NÄRPESshopping, man måste ju ta vara på det lokala. Sen imorgon skall jag ut på nån havs/skogsvandring? med min kära familj, sen kvalitetstid med FinaElina, and then it's FilaFriday! Joy! Så det blir kul, alla mänskor kan söka sig dit där runt klockan 7 :D
Jag kan meddela att jag hittat en jättefin sida, där de bara har sånt som jag skulle vilja ha! -> http://www.roses-and-teacups.com/tea-cameo-jewelry.php    <3
Sen har jag en ny favorityoghurt :)
Sådär!
Då önskar jag ett minnesfullt och annars trevligt höstlov!
// Karolina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska smaka på yoghurten i morgon :)

2011-10-20 @ 18:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0