Yobarasdär

Bara nu för att jag inte berättat om min underbara Italienresa, eller inte heller om den fina shoppingdagen och random Filakvällen! Och gårdagen. Så här kommer en lista:
Jag blev utmanad av: Elina och Felicia, ja tror int d va nån fler :)
1  När ingen ser eller hör mig…   Ånej, nu ändra texten -.- Men anyway, känns lite tråkigt att svara på  att man hr på hög musik i huset och dansar omkring, meen det är väl nog det jag gör. Och gör miner    framfö spegeln!
2 Jag går aldrig hemifrån utan… Hmm, kanske telefon, men de e också ett tråkigt svar! Men skor på fötterna :)
3 Min blogg heter som den gör för att jag… Tyckte att karolinadansariregn låter vackert, och jag drömmer nog om att få dansa mer i regn än vad jag gör, men jag är lite rädd att det skall åska!
4 Om jag vågade skulle jag… Nog tala med randommänskor mer, hopppa fallskärm, bada i sjön nära villan (men där finns gädor)
5 Om 10 år kommer jag… Påriktigt, jag är 25, suck! Men jag kommer kanske inte att ha en egen familj, näe sku int tro det! Men jag hoppas jag blivit mer att jag och vet bättre vem jag är och vad jag står för!

En gång var jag där!

Kommentarer
Postat av: nicolina

Snygging på bild! <3

2011-11-22 @ 20:53:22
Postat av: Irene

Tack <3 Du e o jättefin Karolina :D Vi sku måst ses nån dag :D Ska du på midvinterveckan na ?:D

2011-11-22 @ 21:32:30
URL: http://irresfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0