Greater things have yet to come!

Jo Hejsan idag.
Jag har haft en gemytlig fredag-söndag umm.. nånting. Helg kan jag ju inte säga för fredagen var medräknad. Okejj, hejda dej (mig alltså) förrän jag hoppar in på alla sidospår & lingonris.

Vad har då hänt de här 3 dagarna?
-Jag har ätit/lagat baconsallad och italienska scones Yuuuuumyum!
-Varit till Fila x2
-Samlat och kompletterat min maskerad-dräkt. Hemlit :D
-Haft på mig högklackat
-Varit med Felicia och Julia till Maria och ätit chips och kollat film
-Varit till villan och fått först våta knän och rumpa för att jag satt på isen, sen tihi så frös dom :D
-Blivit småförtjust/kär i en låt

Helt trevligt? - Jo tack!

Das chaise Uimmi baconsallat! (visste int hur man gjorde tyskt ''U'' men det ska vara det i Uimmi!
Unt das italian scones!
Das zwei matkällorna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0