A time of goallines.

Hej!
Nu sitter jag här igen, en vecka sedan senaste inlägget. Men jag har aldrig kanske heller påstått att jag är en storbloggare. Nu skall jag berätta lite om veckan som varit, och för er som inte orkar läsa hela 1:a punkten, här kommer en kort sammanfattning:
RandomVasaBesök, Urladdadvarnande telefon, letande av eluttag, hittat men ifrågasatt, Hittat på riktigt, tröja och apelsin sedan Sophia!

-Jag for helt väldigt random till Vasa i onsdags, för pappa skulle till Maxmo, så jag hoppade med. Och jag hade noterat att min telefon hade lite ström så för säkerhetsskull tog jag med laddaren. Väl i Vasatown (Y) blev jag avsläppt och märkte erhmm. jo, min telefon var nog i ett stort behov av ström. För jag tänkte jag skulle försöka få tag i Sophia så jag skulle kunna gå till henne sedan och inte sitta på Citymarket i väntan på pappa. Så jag började leta ganska desperat efter ett eluttag. Det fanns ganska många men jag villle ha ett utan en massa förundrade mumin-finländare-blickar. Men tillsist blev hittade jag ganska många utanför kassorna i Citymarket.
Väl telefonen i laddningsläge, kom en ganska gammal man fram till mig och började säga att det kunde bli dyrt, något om skatter och sånt. Jag lät säkert irriterad då jag försökte svara. Men jag gick till underjordsparkeringen och hittade ett bra eluttag och fick det ringet och skickat åt Sophia. I omklädningsrummet på H&M ringde Sophialainen och det blev så att jag sedan skulle gå till hennes mysiga boning. Jag inköpte en fin randigtröja med volanger på axlarna och en apelsin. Sedan så ja somsagt, gick jag till Sophia. Trevligt som alltid. Jajo, hon kommer hit denhär helgen som kommer :D   Jag fattar inte hur det här kunde bli såhär långt. lol, nåja.

Annars:

- Jag känner mig fruktansvärt lugn (för att vara jag) med alla prov som ligger framöver.
- Jag har en jättemassa små mål att se framemot ( Frissabesök, 15-års dag, utbyteselv hit)
- Men jag har ett ganskahäftigtsånthärmål å! Får se hur länge jag orkar/kan hålla det hämligt.

..MEN jag skall absolut inte bara se framåt och missa alla vackra blommor och fiskar i diken på väg till målen. Nej, för jag skall leva i nuet! Så bli int oroli'a :D

Ha det BraBättreBäst!
Love, Karolina

Kommentarer
Postat av: Sarah

Karolina! Jag blir så glad när jag ser dig, hela jag bara fylls med glädje när due i min närhet! Jag tycker due en superhärli person å tyckt att du sku borda vet de :D

2011-02-06 @ 20:12:08
URL: http://thisishoiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0