Amazing grace!

Ja min denhär såkallade bloggen som blir uppdaterad  2 ggr i halvåret?
Nåja iaf, livet flyter på, bra? Jomen det gör det nog :)
I min 1000-ords uppsats i modde skriver jag om slaveri. Jag ville gärna ha någon lite mer åsiktsfråga, men det kan bli svårt att hitta nå böcker om det, kanske? Så jag ville skriva om något historiskt. Jag hade tänkt på emmigration, men sen blev det slaveri.
En intressant notis att notera, är att du skall pröva kolla på typ gamla blogginlägg för sisådär 1-2 år sen, och se hur annorlunda du skrev då. Eller använde smailisar i stor åtgång osv.
Jag vill skaffa msn, eller jo säkert har jag det, men inte installerat så. Skulle bli nostalgisk av att höra ljudet när någon skickar något till en.
Jag kan spela 5 ackord på gitarr, och att spela Amazing Grace är jättelätt! Texten i den är också mer än underbar när man tänker efter! Och nu tänker jag inte ursäkta för mitt oihophängande inlägg, istället får ni lite text ur amazing grace:
Amazing Grace, how sweet the sound,
That saved a wretch like me.
I once was lost, but now im found

Was blind, but now I see.



Kommentarer
Postat av: Irene

Tack Fina du :D Roligt att veta att någon uppskattar det man skriver :D

2011-12-20 @ 16:28:05
URL: http://irresfoton.blogg.se/
Postat av: Sarah

Sv; Tehee, va ja gillar dej! <3

2012-01-07 @ 19:38:08
URL: http://thisishoiam.blogg.se/
Postat av: Irene

hihi:D Jo sku va bra om ja ska buri nån gång. jag ha liksom gjort allt annat men itt läst på finska prov än;)

2012-02-06 @ 20:28:00
URL: http://irresfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0