Singin'

Tjodag!
Igår var jag till Sion! Jag for dit med ytterst trevligt sällskap. När jag kom dit kom det mera bra sällskap. Gudstjänsten va bra. Även fast mina tankar lätt for iväg var det bra i lovsången! Mjum, och jag älskar att höra saker man nog har vetat en ändå int riktigt trott, så igår fick jag en del bra saker bekräftat. :)
Sent på kvällen var Vasa en världens finaste platser. Åh! Hilmlen, Hesburger, Finmänskor, Drömmar om Makuuni osv.
Nu tänkte jag tala lite om hår. Lol. Nåja. Men jag är faktiskt ganska mycket intresserad av frisering, eller lixom att styla håret. Kanske inte alltit syns på mitt hår men det beror väl på att jag ganska ofta lämnar det som det är.
Desvärre sen jag slutade trixa med min kalufs så mycke för att låta det va ifred, så svalna mitt intresse. Men varje gång jag inte känner mig stressig och få laga frisyrer märker jag hur mycket jag tycker om det. Åh, jag skule nog vilja bli hårSTYLIST, men var i Finland behövs det lixom?
Nu plötsligt har mitt hår blivit väldigt långt? Men det trodde jag skulle va en dans på rosor men det var det inte! Mitt hår har blivit så tunGt(inte tunt) och rakt. Vart försvann mitt lockiga hår?
Måjaa, jag skall och klippa mig i slutet av augusti. Det skall bli skönt. Dessutom är jag med i ''Operation, sluta slinga håret'' Så ingen behöver nu fundera varför jag har 2 färgat hår. (Okej, min naturliga färg är inte såå mörk)
Nu skall jag sluta skriva om hår. Men jag har faktiskt aldrig gjort det förr i min blogg, vilket jag från början bara tänkte skriva om shhhh! :D
Jag tyckte det känndes som min plikt att lära mig göra fiskbensflätor, fiskfisk-ordet är med, och jag har lärt mig det å! Men annars är dom väldigt fina å!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0