Ibland önskar jag

.. Att jag skapade mer minnen. Jag menar klart det händer, men vad lixom gör jag egentligen?
Jag tror jag inte vet hur jag skall förhålla mig ttill mänskor. Det känns som om jag måste bjuda till till 1000% för att något skall funka. Annars väljer jag att vara tyst. Kanske jag inte är så naturlig som jag trodde. De senaste dagarna har jag känt att jag bara velat dissa (jag brukar inte använda det ordet) hela världen. Men det måste jag sluta med.
Om jag vet vad jag vill leva för, varför blir det inte så?

Kommentarer
Postat av: Måne

Åååh Karolina finaste, jag älskar dej! Och saknar dej SÅÅÅ!! <3<3

2011-08-30 @ 15:34:02
Postat av: Johanna

Börja faktist tenk på tieg tå ja ladda opp bildin å laga rubriken :D sen så saknar jag dej åxå som måne! <3

2011-08-30 @ 21:53:03
URL: http://greenthingsarebeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0