Mihow :D

Tjoooh alla!
Jo, jag låter positiv idag. Kanske jag är det också.
Ikväll var jag och simmade meed den fina människan Emma. Och jag motionssimmade tillochmed (skall dom tre orden sitta ihop?) Iallafall så var det trevligt. Jag har ätit två slickepinnar med såntdär surt man doppar dem i, så min tunga är alldeles lam.
Jag har faktist letat upp kläder jag skall ha på mig imorgon, för det tar alltid ALLT för länge för mig att välja kläder. Idag tog det en halvtimme. Jag menar en vardag, det är ju inte rimligt?! Inte för min personliga dagsklädsel iallafall. Om jag har tagit på mig nå kläder och så börjar jag fundera om jag är på humör för att he dessa kläder idag, och så tror jag inte att jag är det och så måste jag byta. Idag slutatde det med att jag tog en helt vanlig vit polotröja och jeans. Och det tog det en halvtimme för! Så nu tänker jag försöka sluta att ständigt tänka varje morgon på att mina kläder måste ''sticka ut'' lite och passa mitt humör för den dagen, jag skall försöka iallafall!
Love, Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0