Krln

Tjooh!
Jag har från början haft en väldigt trevlig dag, 80% av min familj var till en trevlig ''tant'' och hennes man (om man får säga så, men jag tycker det bara är fint med att säga tant), idag och jag älskar alla tavlor , porslin, julsaker, ljus, kuddar, broderi, katter, tvålar och allt annat trevligt, som på varenda ställe är utsmyckade. Jag gillar äldre folk och det kan bara konstateras! Med mig hem fick jag två kort, ett eget''broderat'' porslinsfat och en chokladplatta, kan det bli finare? :)
Senare idag blev jag påverkat av dystra saker och blev uschig mot mig själv och bara vred mig i tankehuvudet medan jag torkade golvet. Jag tyckte jag var jobbig själv, men med lite mycket uppmutran, kramar en tanke om att jag skall få gå i duschen, eventuell planering om spetskuddar och Vasadag imorgon gjorde mig bättre till mods.
Nu skall jag vimsa och sjunga till fireflies!
Ha det bäst!
Det Östra riket :)

Love, Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0