Lillajul

Tihii.
Idag var det lillajul och jag har just haft lillajulsorientering för min familj, som går ut på att de får en lapp med ledtrådar om var nästa lapp och nästa är. Deras ''pris'' blev en burk med kolagodis jag lagade idag. Det det blev innomhus iår, annars brukar julorienteringen vara utomhus. Jag brukar inte vara kanske så kräsen med att gå ut när det ärkallt men just nu e jag lite så, för det är kallt och blåser därute. Men jag har varit ute lite på en gräsåker idag.
Jag tycker om att spela ackord på piano, det är som om en helt ny musikvärld öppnats för mig då jag kan ett par ackord. Det är kul att spela och sjunga till ''  Giv mig ej glans, ej guld, ej prakt ''
Åh, nu hör jag pappa sitta därnere spela '' O helga natt ''  Pappa kan piano han.
Idag har jag laggt upp julgardiner. Och det lyser i fönstret mitt av adventsstjärnan :)
Här kommer lite bilder från det jag fått ikväll:

Penna, strumpor, chokladhjärtan, chokladslickepinne och en kalender :)

Glad lilla Jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0