Violin version of stories

Tjooh igen här i världen!
Åjj, länge sedan jag har varit intressant här på bloggen. Fast hur intressant min blogg är, det är ju en annan sak.
Idag var jag tll Närpes stolthets affär: Halpa-Halli! Mamma fyller år snart så en av hennes presenter blev inspirerade av en dikt som min kusin hade som diktuppdrag åt mig en gång. Kan desvärre inte avslöja vad, för ibland tror jag mamma är häftig och är in på min blogg.
Nu skall jag skriva lite blahoblaa här: Alltid när jag tar ett shampo, hårspray, deodorant, hudkräm eller något i den stilen tar jag alltid den som står bakom den första, ifall någon skulle fått för sig att pröva hudkrämen eller hårsprayet. Tänk om alla skulle tänka så. Humm. Okejj, jag tror inte världen skulle bli coolare av det.
Idag levde pappa och jag i symbios. Det hade vi om i biologi-provet ^^ (ordet symbios alltså) Nå, iallafall då pappa och jag gick in till K-hallen så gick vi armkrok, och då blev jag cool för att jag gick med honom, och han blev cool för att han gick med mig. Ville nån veta? Annars, symbios betyder att man har nytta av varandra.

Ps. Det är lite dramatiskt i Bonde söker fru iår.
Jag fanns också förr, i somrast

Kommentarer
Postat av: lena

åååå Karolina du e så braa! <3



Å ja, dramatiskt i bonde sökerfur, Hjälp!

2010-12-15 @ 21:06:16
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/
Postat av: Felicia

<3

2010-12-15 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0