Väsk

Goddag!
Nu tänkte jag först och främst meddela lite trevliga julklappar:
-En telefon, farligt för bra för mej, men jag äger den.
-Rosenparym
-Godis i mängder
-te'
-Blossiga blommiga vackra koppar och muggar
-Muminbok
-bok och tidning
-film
-korshalsband
-pengar
+ en hel del till, så jo tack alla fina vänner för allt! Jag nämnde ju inte allt här nu men, det uppskattas i alla fall! :)

Nu över till verkligheten, fast allt det förra var också verklighet! Imorgon far jag med en läskig buss till Sibbo (fast Simone fick mig medveten om att den inte är så farlig) till MVV, som betyder midvinterveckan, deras sida (alltså lol, jag låter som nån amatörbloggare som försöker härma storbloggare) http://midvinterveckan.fmu.nu/
Där kommer jag att spendera tiden tills kanske lördag eller söndag? Vet inte, de är ialla fall fem dagar. Hoppas det blir bra, det läär vara det :)

Lite julklappar:

Jåå, no e telefonkameran bra.




Ja, min telefonkorv och jag :)

Kommentarer
Postat av: ida

Omg Karolina , har du LG telefon?:o trodd e va in samsung touch ja tå ja soåg an på bdb, täijde e ju tyå super lyxi!

2011-01-03 @ 01:27:30
URL: http://idiusmarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0