Fina

Goddag!
Det är skönt med tre lediga dagar i rad.
Igår började det snöa JULsnö, började skratta åt mamma när hon sa det, inte för att det är något underligt med julsnö men.
Idag skall jag och spela ''Dotter Sion'' och ''Så skimrande var aldrig havet. Jag vet inte vart jag skall, bara att det är veteraner jag skall spela för.
Jo! I lördas var det julpepparkake-bak här. Blev först nästan orolig att det inte skulle bl tillräckligt med pepparkakor, för mamma hade gjort 1 och e halv sats, fast vi brukar göra två satser tror jag. Men det blev tillräckligt i allafall :)
Okej, nu låter det som att jag nog har väldigt lite att tänka på då jag reder ut sådär om pepparkakorna, fast så orolig var jag nog inte. lol.
Ha det snöigt-trevligt :)
Chill Makrill!
Btw, grattis Finland.


Från förra årets julbak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0