(c)

Goddag!
Idag har det varit en sånhär skolig skoldag igen. Matteteste var nästa met tragikt än ''Foxy bingo''- reklamen, om ingen vet hur den går till så finns youtube till er hjälp. Så jag det gick inte så bra.
Historiaprov, gick fifint, tror jag. Morgondagen följes med franskaprov och hälsokunskapsförhör. Ack, om inspirationen fanns här till franskan. Jag låter lillgammal.
Nu skulle det passa att skriva något intressant som alla skulle vilja ta in och begrunda.
Humm. Jo, att då man sett en film så kan man iblan bli så inspirerad av mänskan i filmen. Oftas glömmer man bort sin inspiration en dag efter. Men om man funderar så är ju var och ens människas historia som en film. Visst, ibland kanske den inte är världens häftigste kan man tycka men alla har en historia/film att berätta. Du kan delvis själv bestämma vad du vill skall vara med och inte vara med. Tyvärr kan du inte styra allt, men ibland kan det vara bra. Allas historier har en handling som är unik.
-Underligt inlägg.-
Där finns jag. (på bilden också)

Kommentarer
Postat av: Ella

Hahaha, Karolina vilken bra jämförelse! "mattetestet var lika tragiskt som foxy-bingo"! ;D 10 poäng för den! :)

2010-12-20 @ 21:21:51
URL: http://eleonoree.blogg.se/
Postat av: Elina

Iiih Karolina! Du e bäst! <3

2010-12-21 @ 13:00:16
URL: http://vattnetdroppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0