Regnmoln och muntert.

Sen uppgång, fula mjukiskläder ,mamma min räddare, dusch,Halpa-Halli & cafe med mami, molnig fin promenad & joggingtur, hallonmoussetillverkning (himmelskt gott), överraskning av pappa, första gången en hel abborfile', Emma på min gård, Emma i mitt hus, Emma och jag på en regnig väg, Emma & jag hos Emma, jag hem, jag här.

Ungefär så har min dag sett ut. Pappas överraskning var en...*virveltrumma* FRITÖS! Lol, en liten sådan oanvänd från Juthbacka marknad (som jag skippade i år). Inte alla dagar pappa köper spontant åt mig sådar, men han verkar ha förstått att jag tycker det är gulligt med fritöser! Men man skall ju nog inte laga mat för ofta i sådant. *drypande fett, drypande fett*  Men nån gång skulle vara mysigt :) Friterad ananas kanse?
Nu fortsätts kvällen med mango, godismeterrulle och frisyrlagning på mamma!






Love, Kawallinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0