Fresh

Vet inte om jag skall skratta eller gråta,
vet inte om jag har ork eller ej.
Den frågan ställer jag mig.

Det är på tiden att jag gör ett inlägg tror jag. Jag kan ju berätta vad jag gjort den senaste tiden och det är väl att jag varit på Kroatienresa, men Österrike gillades mest kan jag säga! Österrike är varmt (iallafall nu) VACKERT och allmänt trevligt, så det rekomenderas :)
Sen idag har skolan börjat, det var som vanligt. Alltför vanligt faktist. Så vi hade lite hissa, finska och hälsokunskap.
Men under hälsokunskap kom jag på att jag inte hittade min nyckel, jag letade i fickorna och pennskrinet otaliga gånger, och den fanns inte heller i klassen jag varit i före heller. Då jag kom hem tog jag av mina strumpor och gissa vad som var där,- jo nyckeln förståss * inga kommenterer på det*.

Love, Karolina
Österrike <3


Kommentarer
Postat av: M.Eklund

Tillåt mig att gapskratta! :D I strumpan??? :D

Hahha, det var nästan för bra!!!! :'D <3

2010-08-17 @ 18:22:15
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/
Postat av: Kawallinenherself

Miranda: Jag tillåter dig mer än någonsin! :D

Hah, joo ;)<3 Ibland förundrars jag tillome liiite av mig själv ;P

2010-08-18 @ 20:02:40
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0