Beat that!

Oj, första gången jag har bloggat två gånger på en dag, Grattis Karolina!
Nåja, det jag ville säga var att jag (och Sophia) brukar vara och ta tidningar från Ekopunkten (ett såntdär ställe dit man för gamla tidningar o.s.v).Mycket behändigt och bra att en till person får glädje av tidningarna för sedan brukar jag gå och slänga dem. Men nu har soptunnorna istället blivit utbyt mot nångon stor ''järnbunker'' -sak som man bara kan sticka in huvet och armarna i.
Men Sophia och jag var finurliga och tog med grilltänger och lyckade få upp en stor TUNG ihopbunden tidningsbunt med Hemmets Journal ur järnbunkersaken. Sammanlagt var det något över 40 tidningar ^^
Inget kan stoppa oss från veckotiningstagandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0