A new day has come

Villavsluning igår, trevligt trevligt.
Jag och Sophia var till ett par affärer först, jag handlade ett läxhäfte. Sent jajo, men bättre sent än aldrig.Sedan for vi till villan och dekorerade med rönnbär, placerade ut facklor och dukade. Vi hade gäster dit också, bl.a Julia :)
Det sköts raketer och åts kräftor, frusna flickor framför varma brasor. Årets (troligtvis) sista dopp och bastu.Kvällen/natten avslutades med att jag & Sophia låg i varsin säng och talade om tankar med Gud och olika saker. Mysigt!
Sophia for just med bussen till Vasa och före det Uu-ade vi mycket (som vi har gjort hela helgen lalaa) och dansade till Carola :D Nu fortsätter dagen med Franska och kemi. Hoppas jag sedan orkar ut och jogga!

Love, Karolina
Sophia på an av våra traditionella tidningsrundor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0